Public relations in the global organisations – Bc. Vladyslav Ponomarenko
Bc. Vladyslav Ponomarenko
Bakalářská práce
Public relations in the global organisations
Public relations in the global organisations
Anotace:
Tato práce se zaměří na to, jak důležitá je PR a její významná role v globálních organizacích. Účelem této práce je prozkoumat důležitou roli public relations na základě hlavních typů PR a toho, jak je budou využívat velké korporace. Počáteční fáze projektu bude věnována teorii a vysvětlení toho, jak fungují hlavní typy, proč jsou potřebné a jaké výhody se organizace učí. V praktické části bude ukázáno …víceAbstract:
This work will focus on how important PR is and its significant role in global organizations. The purpose of this paper is to research the important role of public relations based on the main types of PR and how large corporations will use them. The initial stage of the project will be devoted to the theory and explanation of how the main types work, why they are needed and what benefits the organization …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bo9c6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Panasonic
Uzeyir Jafarov -
Risk awareness of Sovereign Wealth Funds in relation to Environmental, Social, and Governance assets.
Marty-Joern Klein -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman -
The Perspective of Social Class in Relation to Gender in the Fiction of Elizabeth Gaskell
Veronika Bránišová -
Corporate Social Responsibility as a part of Public Relation
Maria Trima