Arteterapie a muzikoterapie u žáků s lehkým mentálním postižením – Hana MATĚJOVÁ
Hana MATĚJOVÁ
Bachelor's thesis
Arteterapie a muzikoterapie u žáků s lehkým mentálním postižením
Art therapy and music therapy for children with mild mental disabilities.
Anotácia:
Tato práce pojednává o využití prvků arteterapie a muzikoterapie při výuce dětí s lehkou mentální retardací. Při zpracování práce jsem používala metody analýzy prostudované literatury, pozorování žáku při výuce, pořizování fotodokumentace a skupinový rozhovor. Podstatou práce je zjistit, jak budou žáci na zařazení prvků arteterapie a muzikoterapie do výuky reagovat, jak dlouho dokáží udržet pozornost …viacAbstract:
This thesis discusses the use of elements of art therapy and music therapy when teaching children with mild mental retardation. I have used the methods of literature analysis, observation of pupils in the classroom, taking photos and group interview. The goal of this thesis is to find out, how will pupils react to including the elements of art therapy and music therapy into schooling, how long will …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Zverejniť od: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATĚJOVÁ, Hana. Arteterapie a muzikoterapie u žáků s lehkým mentálním postižením. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová