Konkurenční prostředí malých pivovarů – Bc. Barbora Mrázková
Bc. Barbora Mrázková
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Competitive environment micro brewerys
Anotace:
Cílem této práce je identifikace nástrojů vhodných k analýze konkurenčního prostředí, jejich následná aplikace na prostředí malých pivovarů ve Středočeském kraji a vytvoření návrhů pro zlepšení u vybraných zástupců odvětví. V první části je rozebráno konkurenční prostředí obecně a také jsou zde přiblíženy nástroje strategické analýzy. Dále je zde popsána historie pivovarnictví ve světě i české republice …víceAbstract:
The aim of this work is to identify the appropriate tools for analyzing the competitive environment, their application on the environment of small breweries in the Central Region of the Czech republic and to develop proposals for the improvement of selected industry representatives. In the first part it discusses the competitive environment in general and also describes tools of strategic analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12818/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZKOVÁ, Barbora. \textit{Konkurenční prostředí malých pivovarů}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/b46zux/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti
Jiří März -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Denisa Kopčilová -
Komunikační mix konkrétní společnosti
Ondřej KVAČKAJ -
Komunikační mix firmy vstupující na polský trh
Michal Trnka -
Analýza potenciálu produktu Hot Cider Mix společnosti Pivovar ZUBR a. s.
Tomáš Klein