Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi – Martin Schwantzer
Martin Schwantzer
Bakalářská práce
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Customer relationship management in practice
Abstract:
Our bachelor thesis points out the importance of customer relationship management in achieving business targets set in the selected company. The first chapter is devoted to theoretical results of research with an emphasis on relationship marketing and Customer Relationship Management (hereinafter referred to as CRM). Furthermore, the areas supporting the benefits of a CRM system and benefit of CRM …víceAbstract:
Bakalárska práca poukazuje na dôležitosť riadenia vzťahov so zákazníkmi pri dosahovaní stanovených obchodných cieľov vo vybranej spoločnosti. Prvá kapitola sa venuje teoretickým východiskám skúmanej problematiky s dôrazom na vzťahový marketing a Customer Relationship Management (ďalej iba CRM). Ďalej popisuje oblasti podporujúce systém CRM a prínos CRM pre zákazníka a firmu. Druhá kapitola má aplikačný …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/j57nc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Oponent: Ing. Jaroslav Paľa, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Vrajesh Shah -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko