Public relations ve společnosti EUROVIA CS, a. s., – Michaela Rosová
Michaela Rosová
Bakalářská práce
Public relations ve společnosti EUROVIA CS, a. s.,
Anotace:
Bakalářská práce na téma Public Relations ve společnosti EUROVIA CS a.s. se bude zabývat využíváním PR v dané organizaci, důraz bude kladen na krizovou a mediální komunikaci. Tyto dvě ob-lasti budou analyzovány. Dále je smyslem bakalářské práce zformu-lovat základní pojmy z této oblasti, shrne teoretické zázemí pro-blematiky a popíše skutečnou situaci využívání PR v EUROVIA CS. Práce je rozdělena do …víceAbstract:
The topic of this thesis is Public Relations at EUROVIA CS a.s., altogether it will define the fundamental scope within this area, summarize the complexities of the theoretical background, describe the actual state of utilizing PR of EUROVIA CS. Communication strategy will be evaluated and analyzed on the basis of the theoretical findings from the recommended literature. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/b4q1r8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Mobilizace veřejnosti a kontrola přístupu k dění na bojišti: role médií v moderním a postmoderním válčení optikou mediálních studií a vojenské vědy
Natálie Hanáková -
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Interakce hudebních tvůrců a posluchačů prostřednictvím digitálních médií a sociálních sítí.
Valentýna Dědová -
Komparativní analýza uživatelských přístupů k mobilním telefonům a tabletům v křesťanských rodinách a rodinách bez náboženské víry
Michaela Sedláková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations vybrané firmy
Františka Kařízková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková