Eliška Rybarová
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertising
Anotace:
V teoretické části se tato bakalářská práce zabývá nejprve filosofickými disciplínami jako je etika a morálka a následně navazuje na neetickou stránku reklamy, kterou se Rada pro reklamu (RPR) za pomocí etického Kodexu snaží regulovat. Cílem této části práce je tedy představit reklamu tak, jak je známa dnes, ale i její historii (v Československu), specifikovat neetické prvky, které se v ní mohou objevit …víceAbstract:
In the theoretical part, this bachelor thesis first deals with philosophical disciplines such as ethics and morality and then follows up on the unethical side of advertising, which the Czech Advertising Standards Council (CASC) tries to regulate with the Code of Ethics. The main goal of this part of the thesis is introduce the present advertising as it is known today, as well as its history (in Czechoslovakia …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
- Oponent: Lada Popl Petránková, Bc. Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Is tobacco advertising ethical or unethical? A cross cultural research between Germany and Russia.
Sara Denise Wüst -
Etika marketingového pracovníka
Kristína Hermanovská -
Etické aspekty v audiovizuální reklamě
Kamila Kuchynková -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické limity reklamy
Veronika Šilhanová -
Etické limity reklamy
Veronika Šilhanová -
Regulace reklamy v obchodní činnosti
Rostislav Pospěch -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva