Využití výzkumu trhu pro tvorbu reklamy. – Ing. Miloš Čihák
Ing. Miloš Čihák
Bakalářská práce
Využití výzkumu trhu pro tvorbu reklamy.
Usage market research to creation advertising.
Anotace:
Toto téma bakalářské práce jsem si vybral z důvodu mého působení v reklamní agentuře, a proto si myslím, že mohu vnést do této práce, jak pohled nezaujatého laika, na kterého reklama působí ze všech dostupných zdrojů, tak i mohu použít poznatky spojené s působením ve velice blízkém odvětví mnou vybraného tématu. Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spojenou s průzkumem trhu pro následnou tvorbu …víceAbstract:
I chose this subject matter for my Bachelor thesis because of my work in an advertising agency. That is the reason why I think that I can bring to this thesis not only the point of view of an unbiased lay person, who is influenced by advertisements from all possible sources, but I can also put to use pieces of knowledge from my work which is very closely connected to the chosen theme. This Bachelor …víceKlíčová slova
Média společnosti zprostředkovávající informace Reklama veřejné doporučování (zboží a služeb) možným zájemcům prostředky k tomu sloužícími Segmentace trhu – rozdělení potencionálních zákazníků do správných skupin Veřejné mínění – názor nezaujaté veřejnosti na danou problematiku companies mediating information Advertisement public recommendation (of goods and services) to possible buyers through means destined for this purpose Public opinion – allocation of potency client to right cateogory Market segmentation – verdict of desintersed public on the query
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f6b93/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Application of VAT on intracommunity supplies of goods and services and its potential improvements
Elizaveta Shmeleva -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
The consumer basket of goods and services for non-working pensioners in Perm Krai
Alina Blazhina -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Postoje a motivace referentů ke spisové službě v Ústředním kontrolním a zkušebním ústavu zemědělském
Vendula Strejcová -
Problematika fungování tzv. daňových rájů a "offshore" společností a jejich využívání v daňové optimalizaci a daňových únicích
Alan Bališ -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
segmentace zákazníků v odvětví telekomunikací
Markéta Rytinová