Ing. Miloš Čihák

Bakalářská práce

Využití výzkumu trhu pro tvorbu reklamy.

Usage market research to creation advertising.
Anotace:
Toto téma bakalářské práce jsem si vybral z důvodu mého působení v reklamní agentuře, a proto si myslím, že mohu vnést do této práce, jak pohled nezaujatého laika, na kterého reklama působí ze všech dostupných zdrojů, tak i mohu použít poznatky spojené s působením ve velice blízkém odvětví mnou vybraného tématu. Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spojenou s průzkumem trhu pro následnou tvorbu …více
Abstract:
I chose this subject matter for my Bachelor thesis because of my work in an advertising agency. That is the reason why I think that I can bring to this thesis not only the point of view of an unbiased lay person, who is influenced by advertisements from all possible sources, but I can also put to use pieces of knowledge from my work which is very closely connected to the chosen theme. This Bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní