Ing. Miloš Čihák

Bachelor's thesis

Využití výzkumu trhu pro tvorbu reklamy.

Usage market research to creation advertising.
Abstract:
Toto téma bakalářské práce jsem si vybral z důvodu mého působení v reklamní agentuře, a proto si myslím, že mohu vnést do této práce, jak pohled nezaujatého laika, na kterého reklama působí ze všech dostupných zdrojů, tak i mohu použít poznatky spojené s působením ve velice blízkém odvětví mnou vybraného tématu. Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spojenou s průzkumem trhu pro následnou tvorbu …more
Abstract:
I chose this subject matter for my Bachelor thesis because of my work in an advertising agency. That is the reason why I think that I can bring to this thesis not only the point of view of an unbiased lay person, who is influenced by advertisements from all possible sources, but I can also put to use pieces of knowledge from my work which is very closely connected to the chosen theme. This Bachelor …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní