Persvazivní prostředky ve vybraném typu reklam – Bc. Radka Čulejová
Bc. Radka Čulejová
Diplomová práce
Persvazivní prostředky ve vybraném typu reklam
Persuasive means of expression in the selected type of advertisemens
Anotace:
Práce se zabývá persvazí ve vybraných reklamních textech uvedených v časopisech pro ženy. Na základě sekundární literatury byly vybrány vyjadřovací prostředky, které mohou persvazi sloužit. Příklady použití těchto prostředků v reklamních textech jsou uvedeny v kapitolách: Intertextualita, Argumentace, Stereotyp a Upřímnost. Cílem práce je poukázat na specifické prostředky persvaze v reklamách určených …víceAbstract:
This paper deals with persuasion in selected texts of advertisements published in magazines for women. The means of expression used for persuasion were retrieved from secondary sources. Examples of the means of expression are described in chapters of this paper: Intertextuality, Argumentation, Stereotype and Sincerity. The goal of the paper is to demonstrate specific means of persuasion in advertisements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gie2j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Obecná jazykověda
Práce na příbuzné téma
-
Persvazivní prostředky ve vybraném typu textů
Ivana Ondrejová -
Persvazivní prostředky ve vybraném typu časopisů
Klára Vostrá -
Means of persuasion in the texts of business offers
Lucie UHLÍŘOVÁ -
Means of Persuasion in the Texts of Advertisements
Ondřej PROCHÁZKA -
Persvazivní prostředky v projevech předních českých politiků v televizních a internetových pořadech
Zbyněk Plocar -
Persvazivní prostředky v předvolební debatě 2013: Analýza tematické složky
Kristýna Březovská -
Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
Zlata Hokrová -
Persvazivní jazykové prostředky mladých youtuberů (textová analýza)
Aneta HRÁNKOVÁ