Bc. Radka Čulejová

Diplomová práce

Persvazivní prostředky ve vybraném typu reklam

Persuasive means of expression in the selected type of advertisemens
Anotace:
Práce se zabývá persvazí ve vybraných reklamních textech uvedených v časopisech pro ženy. Na základě sekundární literatury byly vybrány vyjadřovací prostředky, které mohou persvazi sloužit. Příklady použití těchto prostředků v reklamních textech jsou uvedeny v kapitolách: Intertextualita, Argumentace, Stereotyp a Upřímnost. Cílem práce je poukázat na specifické prostředky persvaze v reklamách určených …více
Abstract:
This paper deals with persuasion in selected texts of advertisements published in magazines for women. The means of expression used for persuasion were retrieved from secondary sources. Examples of the means of expression are described in chapters of this paper: Intertextuality, Argumentation, Stereotype and Sincerity. The goal of the paper is to demonstrate specific means of persuasion in advertisements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta