Miliana Lenak

Diplomová práce

Duality as a creative principle in the films of A. Żuławski

Dualita jako tvůrčí princip ve filmech A. Zulawského

Anotace:
The cinema of the controversial Polish director Andrzej Żuławski changed and morphed in synchronicity with his personal transformations over the years; however, the use of duality remained a consistent principle in his artistic approach, which also contributed to the polarized reactions that his films usually provoked from their audience. The founder of psychoanalysis, Sigmund Freud, also examined …více
Abstract:
Filmy kontroverzního polského režiséra Andrzeje Żuławského se v duchu synchronicity měnily rovněž v závislosti na trajektorii jeho osobního života. Užití duality ovšem i přesto zůstalo konzistentním principem jeho uměleckého přístupu, což zároveň přispělo k protichůdným reakcím diváků, jenž byli s jeho filmovou produkcí konfrontováni.
 

Klíčová slova

polská kinematografie

Klíčová slova

francouzská kinematografie

Klíčová slova

analýzy filmových děl

Klíčová slova

filmoví režiséři

Klíčová slova

filmová teorie

Klíčová slova

Żuławski Andrzej 1940-2016
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 10. 2016
  • Vedoucí: Ronald BERGAN
  • Oponent: Giovanni Battista ROBBIANO

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 2. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna