Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand – Šárka Hroníčková
Šárka Hroníčková
Diplomová práce
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Abstract:
This diploma thesis concerns the marketing mix used in a market oriented company for a specific brand. The literature review contains the theoretical background for practical part. Themain objective is to evaluate and analyse the marketing mix with a focus on communication mix,create a coherent overview of marketing tools used for the brand Scholl in the company ReckittBenckiser. Practical part contains …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRONÍČKOVÁ, Šárka. \textit{Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/b51l42/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal
Název
Vložil
Vloženo
Práva