Šárka Hroníčková

Diplomová práce

Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand

Abstract:
This diploma thesis concerns the marketing mix used in a market oriented company for a specific brand. The literature review contains the theoretical background for practical part. Themain objective is to evaluate and analyse the marketing mix with a focus on communication mix,create a coherent overview of marketing tools used for the brand Scholl in the company ReckittBenckiser. Practical part contains …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses b51l42 b51l42/2
24. 3. 2016
Složky
Soubory
Mach, J.
24. 3. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.