Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol – Bc. Martina ŠTĚRBOVÁ
Bc. Martina ŠTĚRBOVÁ
Master's thesis
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
Teaching basics of algorithmic thinking in primary schools
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na výuku algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol. Součástí práce je analýza současného stavu rozvoje algoritmického myšlení na základních školách v České republice i v zahraničí. Výsledky analýzy byly použity při tvorbě sbírky úloh pro výuku algoritmického myšlení, která je určena učitelům na 1. stupni základních škol a studentům odpovídajících pedagogických …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the education of algorithmic thinking in elementary schools. The thesis consists of an analysis of the current state of the algorithmic thinking development in primary schools in both Czech Republic and foreign countries. The results of the analysis were used for creating a set of exercises for the education of the algorithmic thinking that is designated for elementary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTĚRBOVÁ, Martina. Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information Technology in Education
Theses on a related topic
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Algoritmické myšlení v kontextu řešení matematických úloh na 1. stupni ZŠ
Eva SLAVÍKOVÁ -
Dětské deskové hry rozvíjející algoritmické myšlení
Veronika PITÁKOVÁ -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK