Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava – Denisa Findejsová
Denisa Findejsová
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Analysis of marketing activities of the music festival Colours of Ostrava
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je "Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava". Cílem teoretické části je představit marketingové aktivity a komunikační prostředky hudebních festivalů obecně. Cílem praktické části je pak aplikovat jednotlivé marketingové aktivity a komunikační prostředky přímo na hudební festival Colours of Ostrava a vyhodnotit jejich efektivitu a vliv na rozhodování …víceAbstract:
The subject of this thesis is "Analysis of marketing activities of music festival Colours of Ostrava". The aim of the theoretical part is to introdukce marketing and communication activities of music festival in general. The aim of the practical part is to apply these marketing and communication activities on music festival Colours of Ostrava and evaluate their effectiveness and influence on consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57979
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Josef Abrhám
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57979
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Marketing strategies which may be developed by the Department of English and American studies at University of Ostrava to attract new students.
Monika ŠIMONÍKOVÁ -
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Die Marketinganalyse des Festivals Colours of Ostrava und Lollapalooza Berlin
Diana VLČKOVÁ -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan