Bc. Iveta JAKOUBKOVÁ
Diplomová práce
Osobnost učitele
The teacher´s personality
Anotace:
Práce se v teoretické části zabývá profesí učitele, jeho psychickou zátěží, vývojem profesní dráhy, typologií a požadavky na profesionální kvalifikaci, osobní vlastnosti a chování. V praktické části se potom pokouší poskytnout komplexní přehled představ žáků základních škol, studentů středních a vysokých škol o ideálním učiteli.Abstract:
The diploma thesis deals with teacher´s profession, his psychical stress, his career´s development, typology and requirements for professional qualification, personal qualities and behaviour in the theoretical part.In the practical part it tries to provide complete overview of the ideas about the ideal teacher of pupils at the elementary schools, students at the secondary schools and students at the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2013
- Vedoucí: Doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAKOUBKOVÁ, Iveta. Osobnost učitele. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Představa ideálního učitele z pohledu žáků české primární školy
Hana Jenovéfa ŠIMORDOVÁ -
Biologické a psychologické markery prosociálního (a zdraví podporujícího) chování a biologické a psychologické markery asociálního (a zdraví ohrožujícího) chování
Tereza Maradová -
Analýza vztahů a souvislostí mezi biologickými a psychickými markery, výchovným stylem a formátem rodiny u lidí s asociálním chováním a lidí s prosociálním chováním
Kateřina Tycová -
Vliv rodičů na rozhodování o další vzdělávací a profesní dráze z pohledu středoškolských studentů připravujících se na pomáhající profese
Lucie Čuhlová -
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová -
Spokojenost učitelek a učitelů s výběrem učitelské profese
Karolína Volštátová -
Význam typologie komunikačních typů podle Kopsových v povolání učitele mateřské školy.
Zuzana BÍCOVÁ -
Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce
Eva MARKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva