Bc. Iveta JAKOUBKOVÁ
Master's thesis
Osobnost učitele
The teacher´s personality
Abstract:
Práce se v teoretické části zabývá profesí učitele, jeho psychickou zátěží, vývojem profesní dráhy, typologií a požadavky na profesionální kvalifikaci, osobní vlastnosti a chování. V praktické části se potom pokouší poskytnout komplexní přehled představ žáků základních škol, studentů středních a vysokých škol o ideálním učiteli.Abstract:
The diploma thesis deals with teacher´s profession, his psychical stress, his career´s development, typology and requirements for professional qualification, personal qualities and behaviour in the theoretical part.In the practical part it tries to provide complete overview of the ideas about the ideal teacher of pupils at the elementary schools, students at the secondary schools and students at the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Accessible from:: 17. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2013
- Supervisor: Doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAKOUBKOVÁ, Iveta. Osobnost učitele. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary School / Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Představa ideálního učitele z pohledu žáků české primární školy
Hana Jenovéfa ŠIMORDOVÁ -
Biologické a psychologické markery prosociálního (a zdraví podporujícího) chování a biologické a psychologické markery asociálního (a zdraví ohrožujícího) chování
Tereza Maradová -
Analýza vztahů a souvislostí mezi biologickými a psychickými markery, výchovným stylem a formátem rodiny u lidí s asociálním chováním a lidí s prosociálním chováním
Kateřina Tycová -
Vliv rodičů na rozhodování o další vzdělávací a profesní dráze z pohledu středoškolských studentů připravujících se na pomáhající profese
Lucie Čuhlová -
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová -
Spokojenost učitelek a učitelů s výběrem učitelské profese
Karolína Volštátová -
Význam typologie komunikačních typů podle Kopsových v povolání učitele mateřské školy.
Zuzana BÍCOVÁ -
Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce
Eva MARKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights