Jakub Ivanov
Bakalářská práce
Marketingová komunikace fondu NEMO
Marketing communications of the NEMO Fund
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fondu NEMO. Cílem práce je identifikace současné marketingové komunikace, odhalení nedostatků a stanovení doporučení k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části je charakterizován marketing, marketingový a komunikační mix, dále je popsána SWOT analýza a jsou definována specifika marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communications of the NEMO Fund. The aim is to identify current communications, to unveil possible issues and to give recommendations. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. In the theoretical part, marketing, marketing and communications mix are characterized, followed by description of SWOT analysis and specifics of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84407
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84407
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Real estate investing, a corporate's investing alternative
Tiep Nguyen Xuan -
Assessment of the Real Estate and Commodity ETFs Performance Factors
Fengze Zhao -
Realitné fondy v SR
Lucia Oremusová -
Podílové fondy a investování do nemovitostních fondů
Martin Hloušek -
Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU
Martin Kovařík -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk