Jakub Ivanov

Bakalářská práce

Marketingová komunikace fondu NEMO

Marketing communications of the NEMO Fund
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fondu NEMO. Cílem práce je identifikace současné marketingové komunikace, odhalení nedostatků a stanovení doporučení k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části je charakterizován marketing, marketingový a komunikační mix, dále je popsána SWOT analýza a jsou definována specifika marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communications of the NEMO Fund. The aim is to identify current communications, to unveil possible issues and to give recommendations. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. In the theoretical part, marketing, marketing and communications mix are characterized, followed by description of SWOT analysis and specifics of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedoucí: Kamila Matysová
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84407