Ing. Nikola Loudová

Diplomová práce

Komunikační strategie vybrané firmy

Communication strategy of the specific company
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice marketingové komunikace firmy SUBARU ČR s.r.o., která sídlí v Praze a zabývá se importem vozů značky Subaru do České republiky. Cílem je zhodnotit současné firemní aktivity týkající se marketingové komunikace a navrhnout konkrétní doporučení, která zlepší současnou komunikační strategii firmy. Tři jednotlivé kapitoly první části práce se zabývají teoretickými …více
Abstract:
The diploma thesis describes issues of marketing communication in the company SUBARU ČR s.r.o. that has Prague as its place of business. To their most important action belongs the car import of Japanese car brand Subaru to the Czech Republic. The goal is to evaluate contemporary company's activities in accordance to the marketing communication and furthermore also to suggest specific reccomendation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2015
Zveřejnit od: 9. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Loudová, Nikola. Komunikační strategie vybrané firmy. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN