Projekt využití controllingu v event marketingu v agentuře Iva production and modelling – Bc. Martina ZETÍKOVÁ
Bc. Martina ZETÍKOVÁ
Master's thesis
Projekt využití controllingu v event marketingu v agentuře Iva production and modelling
Project of controlling used in event marketing in agency Iva production and modelling.
Anotácia:
Ve své diplomové práci se zabývám event marketingem v celé své složitosti. V teoretické části definuji tento pojem včetně jeho základních charakteristik, dále se zabývám plánováním a tvorbou eventové stragtegie a hlavní část je věnována oblasti controllingu, která je díky roztříštěnosti a nejednotnosti metod považována za největší slabinu této komunikační disciplíny. V analytické části popisuji přípravy …viacAbstract:
Throught my dissertation work I have tried to deal with event marketing feature in whole complexity. In theoretic parts I have defined event marketing as a conception with basic characteristics. Further I have been dealing with scheduling and creation of event marketing strategy. Major part is dedicated to section of controlling which is considered thanks to fractionalism and division methods as the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12448
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZETÍKOVÁ, Martina. \textit{Projekt využití controllingu v event marketingu v agentuře Iva production and modelling}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/b5ko4g/.
Jak správně citovat práci
ZETÍKOVÁ, Martina. Projekt využití controllingu v event marketingu v agentuře Iva production and modelling. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova