Analýza spokojnosti zákazníkov so službami spoločnosti ODEVA, spol. s r.o. Lipany – Tatiana Dolinská
Tatiana Dolinská
Master's thesis
Analýza spokojnosti zákazníkov so službami spoločnosti ODEVA, spol. s r.o. Lipany
Analýza spokojenosti zákazníků se službami společnosti ODEVA, spol. s r.o. Lipany
Anotácia:
Cílem diplomové práce je na základě dotazníkového výzkumu zanalyzovat spokojenost zákazníků se službami společnosti ODEVA, spol. s r.o. Lipany. Dotazník byl zákazníkům zaslaný elektronickou poštou a udaje z něho byly zpracovány do grafů a tabulek. Diplomová práce je rozdělená na dvě části. V teoretické části postupně definuji služby ve sféře výroby, kvalitu i zákazníka a jeho spokojenost. Věnuji se …viacAbstract:
The aim of the thesis is based on the questionnaire survey to analyze customer satisfaction with the services of the company ODEVA, spol. s r.o. Lipany. The questionnaire was sent to customers by e-mail and data which have been collected through it have been processed into graphs and charts. The thesis is divided in two parts. In the theoretical part I define step by step services in the sphere of …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce je na základe dotazníkového výskumu zanalyzovať spokojnosť zákazníkov so službami spoločnosti ODEVA, spol. s r.o. Lipany. Dotazník bol zákazníkom zaslaný elektronickou poštou a údaje z neho boli spracované do grafov a tabuliek. Diplomová práca je rozdelená na dve časti. V teoretickej časti postupne definujem služby vo sfére výroby, kvalitu i zákazníka a jeho spokojnosť. Taktiež …viacKľúčové slová
textilní a oděvní průmysl kvalita textilií zákazník dotazník kvalita analýza spokojenosti zákazníka monitorování spokojenosti zákazníka výzkum spokojenosti zákazníka spokojenost zákazníka
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
- Vedúci: Helena Kořánová
- Oponent: Aleš Dvorský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků podniku
Daniel Medek -
Opatření pro zvýšení spokojenosti pacientů zdravotnického zařízení
Markéta ŠOBOVÁ -
Hodnocení a monitorování spokojenosti zákazníků
Pavla Žáková -
Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci
Anastasia Zhurbenko -
Měření spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci
Petra Čaverová -
Měření spokojenosti zákazníků pneuservisu
Patrik Niemiec -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa