Návrh PR kampaně se zapojením sociálních sítí pro firmu Agátin svět – Ivana Dvořáková
Ivana Dvořáková
Diplomová práce
Návrh PR kampaně se zapojením sociálních sítí pro firmu Agátin svět
Marketing campaign proposal with employment of social media for Agátin svět
Anotace:
Diplomová práce má za cíl navrhnout PR kampaň se zapojením sociálních sítí pro Festival Kreativního a logického hraní, který je stěžejní událostí prodejce hraček a her Agátin svět. PR kampaň autorka plánuje podle modelu SOSTAC. Začíná analýzou relevantních sekundárních a primárních dat. Pro získání primárních dat autorka používá kvantitativní výzkum, konkrétně dotazníkové šetření za účelem zjištění …víceAbstract:
The thesis aims to propose a PR campaign involving social networks for the Creative and Logical Playing Festival, which is a pivotal event for the dealer of toys and games Agátin svět. The PR campaign is planned according to the SOSTAC model. It starts by analysing relevant secondary and primary data. To obtain primary data, the author uses quantitative research, Questionnaire Survey to determine the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76427
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76427
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter