Bc. Lucie Hrabalová
Master's thesis
Negativní jevy marketingu
Negative effects of marketing
Abstract:
Mezi základní a nejstarší prostředky marketingu patří vymezování se proti něčemu. Již od počátku obchodování jsou používány dva způsoby jak prodat svůj výrobek nebo službu, a to buď samotnou prezentací produktu anebo srovnáním produktu s konkurencí. Oba tyto způsoby jsou dodnes předmětem autoritativní regulace. Málo který z nabízených produktů má takové množství kladů, díky kterým by jednoznačně přesvědčil …moreAbstract:
The basic and oldest means of marketing is defining itself against something. Since the beginning of trading two ways are used to sell your product or service, either by product presentations or product comparisons with competitors. Both of these methods are still subject to authoritarian control.Few of the offered products have enough strength that could convince customers to buy it. Positive publicity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mbsb5/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2011
- Supervisor: Ing. Herbert Heissler
- Reader: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Predrag Miloševič -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská