Kristina Ulko
Diplomová práce
Marketingové náklady firmy
Cost of a firm’s marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkami, jak efektivně optimalizovat marketingové náklady firmy v případě nově otevřeného salonu krásy #8CZ. Hlavním cílem práce je návrh optimalizace marketingových nákladů firmy, vedoucí k posílení pozice společnosti na trhu a rozšíření povědomí o firmě. Návrh je podložený jak teoretickými poznatky, tak i provedenými analýzami. Pro sestavení návrhu je využitá metoda podle …víceAbstract:
The master’s thesis deals with questions how to effectively optimize the marketing costs of a company in case of newly opened beauty salon # 8CZ. The main goal of the thesis is to suggest optimization of marketing costs of the company, leading to strengthening the company's position on the market and broadening the awareness of the company. The proposal is based on both theoretical knowledge and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h2utb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová