Připravenost dítěte se specificky narušeným vývojem řeči na vstup do školy – Bc. Jitka Uhlířová
Bc. Jitka Uhlířová
Master's thesis
Připravenost dítěte se specificky narušeným vývojem řeči na vstup do školy
The Readiness of Children with Specific Language Impairments to Start School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá připraveností dítěte se specificky narušeným vývojem řeči na vstup do školy. Ve své teoretické části popisuje vědecké poznatky o vývoji dítěte v předškolním věku. Ontogenezi řeči zpracovává již od narození. Další teoretická východiska poskytují přehled o narušeném vývoji řeči, vývojové dysfázii a školní zralosti. Ve výzkumné části na základě kvalitativního výzkumu byla analyzována …moreAbstract:
This thesis deals with readiness of children with specific language impairment to start school. The first theoretical section describes the scientific findings about the development of pre-school age children, taking into account that speech develops from birth. Another sections looking at the development of speech impairments, specific language impairments and readiness to start school. The final …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v40d1/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská