Tereza Šmajsová

Diplomová práce

Focus Group v marketingovém výzkumu

Focus Group in Marketing Research
Anotace:
Tématem diplomové práce je Focus Group v marketingovém výzkumu. V teoretické části práce bude popsána metoda Focus Group v kontextu kvalitativního výzkumu. Budou popsána specifika této metody, včetně výhod a nevýhod jejího využití. V dalších kapitolách jsou popsány fáze realizace Focus Group od plánování, přes nábor respondentů, průběh sezení, až po analýzu zjištění. Poslední kapitola teoretické části …více
Abstract:
The topic of the master thesis is Focus Group in marketing research. The theoretical part of the thesis will describe the Focus Group method in the context of qualitative research. The specifics of this method will be described, including the advantages and disadvantages of its use. In the following chapters, the stages of conducting a Focus Group are described, from planning, to recruiting respondents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 10. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace