Focus Group v marketingovém výzkumu – Tereza Šmajsová
Tereza Šmajsová
Diplomová práce
Focus Group v marketingovém výzkumu
Focus Group in Marketing Research
Anotace:
Tématem diplomové práce je Focus Group v marketingovém výzkumu. V teoretické části práce bude popsána metoda Focus Group v kontextu kvalitativního výzkumu. Budou popsána specifika této metody, včetně výhod a nevýhod jejího využití. V dalších kapitolách jsou popsány fáze realizace Focus Group od plánování, přes nábor respondentů, průběh sezení, až po analýzu zjištění. Poslední kapitola teoretické části …víceAbstract:
The topic of the master thesis is Focus Group in marketing research. The theoretical part of the thesis will describe the Focus Group method in the context of qualitative research. The specifics of this method will be described, including the advantages and disadvantages of its use. In the following chapters, the stages of conducting a Focus Group are described, from planning, to recruiting respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vz41v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 10. 2022
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC
Vladislav Hypš -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt