Tereza Šmajsová
Master's thesis
Focus Group v marketingovém výzkumu
Focus Group in Marketing Research
Abstract:
Tématem diplomové práce je Focus Group v marketingovém výzkumu. V teoretické části práce bude popsána metoda Focus Group v kontextu kvalitativního výzkumu. Budou popsána specifika této metody, včetně výhod a nevýhod jejího využití. V dalších kapitolách jsou popsány fáze realizace Focus Group od plánování, přes nábor respondentů, průběh sezení, až po analýzu zjištění. Poslední kapitola teoretické části …moreAbstract:
The topic of the master thesis is Focus Group in marketing research. The theoretical part of the thesis will describe the Focus Group method in the context of qualitative research. The specifics of this method will be described, including the advantages and disadvantages of its use. In the following chapters, the stages of conducting a Focus Group are described, from planning, to recruiting respondents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vz41v/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 10. 2022
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC
Vladislav Hypš -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt