Analýza spotřebitelského chování – Bc. Veronika Lysáková
Bc. Veronika Lysáková
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat klíčové faktory ovlivňující chování spotřebitelek na trhu menstruačních kalíšků a navrhnout doporučení, která by pomohla podnikům při vytváření marketingových strategií. Teoretická část práce vymezuje koncepty spotřebitelského chování a představuje model inspirovaný Teorií plánovaného chování, který kromě původních faktorů předpokládá také vliv environmentálního …víceAbstract:
The purpose of this diploma thesis is to identify key factors affecting consumer behaviour in the market of menstrual cups and to propose recommendations that would help businesses in creating marketing strategies. The theoretical part of the thesis defines the concepts of consumer behaviour and presents a model inspired by Theory of Planned Behaviour, which assumes, besides the original factors, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mw7g9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Potential of horizontal integration of the cashew value chain in the coastal region of Kenya
Winifred Okpo -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara -
Odpadová problematika dámských hygienických potřeb
Hana TRÁVNÍČKOVÁ -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior
Daria Artamonova -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování ve vztahu k produktům s NFC čipy
Adam CHARVÁT