Podmínky pro uplatňování inkluzivního přístupu v prostředí málotřídní školy – Zuzana VÍTKOVÁ
Zuzana VÍTKOVÁ
Master's thesis
Podmínky pro uplatňování inkluzivního přístupu v prostředí málotřídní školy
The Conditions for the Use of an Inclusive Approach in the Environment of Mixed-Age Classrooms
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku zařazování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do procesu běžné výuky na málotřídní škole. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá málotřídními školami, jejich specifiky, historickým vývojem a legislativním ukotvením, inkluzivním přístupem ve vzdělávání a v neposlední řadě podmínkami pro zařazování žáků …moreAbstract:
The thesis focuses on the issue of inclusion of pupils with special educational needs (SEN) into the mainstream teaching process in a small classroom school. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with small-class schools, their specifics, historical development and legislative anchoring, inclusive approach in education and last but not least conditions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÍTKOVÁ, Zuzana. \textit{Podmínky pro uplatňování inkluzivního přístupu v prostředí málotřídní školy}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/b7iz8b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÍTKOVÁ, Zuzana. Podmínky pro uplatňování inkluzivního přístupu v prostředí málotřídní školy. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
21/6/2023