Doporučení ke zlepšení věrnostního programu vybrané společnosti – Kateřina Průšová
Kateřina Průšová
Bakalářská práce
Doporučení ke zlepšení věrnostního programu vybrané společnosti
Recommendations to Ïmprove the Loyalty Program of a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na věrnostní program „Šeková knížka plná slev“ vlastněný společností ŠKODA AUTO a.s. a je rozdělena na dvě části. První částí je teoretická část, která podrobně popisuje pojmy zákaznická spokojenost i věrnost a věrnostní systémy. V teoretické části jsou také vysvětleny metody, pomocí kterých se měří zákaznická spokojenost. Dále jsou také popsány postupy, s jejichž pomocí …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the loyalty program „Checkbook full of discounts“ owned by company ŠKODA AUTO a.s. and it is divided into two parts. The first part is the theoretical part, which describes in detail the concepts of customer satisfaction and customer loyalty and loyalty systems. The theoretical part also describes the methods by which customer satisfaction is measured. The procedures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva