Úloha influencerov v marketingovej komunikácii festivalu Let it Roll – Stanislava Supuková
Stanislava Supuková
Bakalářská práce
Úloha influencerov v marketingovej komunikácii festivalu Let it Roll
Role influencerů v marketingové komunikaci festivalu Let it Rol
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje oblasti Influencer marketingu, jeho využití jako marketingového nástroje a vytvoření vhodné marketingové strategie za pomoci Influencerů. Moje práce měla dva cíle – hlavní – pomocí nasbíraných dat ze situační a komunikační analýzy navrhnout efektivní marketingovou strategii pro festival Let it roll, a vedlejší cíl – na základě získaných dat z vytvořeného dotazníku zjistit …víceAbstract:
This bachelor's thesis is devoted to the field of Influencer marketing, its use as a marketing tool and the creation of a suitable marketing strategy with the help of Influencers. My thesis had two goals - the main one - using the collected data from the situational and communication analysis to propose an effective marketing strategy for the Let it roll festival, and the secondary goal - based on …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa venuje oblasti Influencer marketingu, jeho využitiu ako marketingového nástroja a vytvoreniu vhodnej marketingovej stratégie za pomoci Influencerov. Moja práca mala dva ciele - hlavný - pomocou nazbieraných dát zo situačnej a komunikačnej analýzy navrhnúť efektívnu marketingovú stratégiu pre festival Let it roll, a veďľajší cieľ - na základe získaných dát z vytvoreného dotazníku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Lucie Charvátová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků