Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím – Bc. Jiří Bauer
Bc. Jiří Bauer
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou oblastí zkoumání a těmi jsou teoretická a aplikační část. Teoretická část je zaměřena na strategii CRM, její strukturu, faktory ovlivňující její účinnost, související popisy činitelů a způsoby ovlivňující úroveň CRM. V aplikační části práce je představena vybraná maloobchodní jednotka, u které je zhodnocena současná pozice firmy na trhu pomocí SWOT analýzy. Dalším …moreAbstract:
The Bachelor thesis is divided into two areas of study and those are theoretical and application part. The theoretical part is focused on CRM strategy, its structure, factors affecting its efficiency, the related descriptions of factors and ways of influencing the level of CRM. In the application section of the work there is presented to selected retail unit, which is evaluated, the current position …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/guq2n/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Řeháčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAUER, Jiří. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/b8oskt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
Hana Cardová -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Simona NOSKOVÁ -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Markéta Šplíchalová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka