Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím – Bc. Jiří Bauer
Bc. Jiří Bauer
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou oblastí zkoumání a těmi jsou teoretická a aplikační část. Teoretická část je zaměřena na strategii CRM, její strukturu, faktory ovlivňující její účinnost, související popisy činitelů a způsoby ovlivňující úroveň CRM. V aplikační části práce je představena vybraná maloobchodní jednotka, u které je zhodnocena současná pozice firmy na trhu pomocí SWOT analýzy. Dalším …víceAbstract:
The Bachelor thesis is divided into two areas of study and those are theoretical and application part. The theoretical part is focused on CRM strategy, its structure, factors affecting its efficiency, the related descriptions of factors and ways of influencing the level of CRM. In the application section of the work there is presented to selected retail unit, which is evaluated, the current position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/guq2n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Řeháčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAUER, Jiří. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/b8oskt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
Hana Cardová -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Simona NOSKOVÁ -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Markéta Šplíchalová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka