Bc. Jiří Bauer

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím

Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou oblastí zkoumání a těmi jsou teoretická a aplikační část. Teoretická část je zaměřena na strategii CRM, její strukturu, faktory ovlivňující její účinnost, související popisy činitelů a způsoby ovlivňující úroveň CRM. V aplikační části práce je představena vybraná maloobchodní jednotka, u které je zhodnocena současná pozice firmy na trhu pomocí SWOT analýzy. Dalším …více
Abstract:
The Bachelor thesis is divided into two areas of study and those are theoretical and application part. The theoretical part is focused on CRM strategy, its structure, factors affecting its efficiency, the related descriptions of factors and ways of influencing the level of CRM. In the application section of the work there is presented to selected retail unit, which is evaluated, the current position …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Řeháčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma