Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve vybraném podniku – Klára Jugasová
Klára Jugasová
Bachelor's thesis
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve vybraném podniku
Application of the Corporate Social Responsibility concept on the company Continental Barum s.r.o.
Anotácia:
V práci je zpracováno téma zabývající se uplatněním konceptu společenské odpovědnosti (CSR) ve vybrané firmě zabývající se výrobou osobních, nákladních a industriálních pneumatik se sídlem v Otrokovicích. V teoretické části práce je vymezení pojmu společenské odpovědnosti, tři pilíře CSR, charakteristické rysy společenské odpovědnosti, historii a významné představitele, organizace podporující uplatnění …viacAbstract:
The Bachelor thesis deals with the application of the CSR concept in a selected company. This company is dealing with the production of personal, cargo and industrial tires in Otrokovice. The theoretical part of the thesis contains the definition of social responsibility, the three pillars of CSR, the characteristics of social responsibility, history and important representatives, organizations supporting …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Simona Miškolci, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUGASOVÁ, Klára. \textit{Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve vybraném podniku}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/b8rfup/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / odbor:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić