Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Wizz Air – Kateřina Navrátilová
Kateřina Navrátilová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Wizz Air
Customer Satisfaction Analysis of Wizz Air Hungary Ltd
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků nízkonákladové letecké společnosti Wizz Air. Zjišťování celkové spokojenosti těchto zákazníků bylo sledováno pomocí na počátku stanovených výzkumných otázek analyzujících spokojenost s dílčími faktory služby a okolnostmi tuto spokojenost ovlivňující. Kvantitativní marketingový výzkum probíhal na Letišti Václava Havla Praha pomocí osobního …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse customer satisfaction when using the low-cost airline Wizz Air. The survey evaluating satisfaction of customers was developed through an initial set of research questions which aimed to measure overall satisfaction with the company, whilst also accounting for dependencies which impact satisfaction, such as the service the consumer receives during flight …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73793
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Peter Bitto
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73793
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nizkonákladová letecká doprava v ČR a současné konkurenční situace na trhu nizkonákladových společností
Lukáš Bedecs -
Nízkonákladová letecká doprava v období současné hospodářské krize
Petra Smejkalová -
Nízkonákladová letecká doprava v Evropě
James Huňak -
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
Jana Boháčková -
Současnost a budoucnost low-cost modelu v letecké dopravě
Daniel Jarnot -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Partner Communication and Satisfaction in Homosexual Relationships: A Qualitative Analysis
Adrian Fontaine -
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
Veronika Tomková