Bc. Stanislav Foltýnek

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

The marketing situatuation analysis of selected retail store
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění hlavních vlivů vnitřního a vnějšího prostředí dané maloobchodní jednotky. Pro tento účel byla zvolena obchodní jednotka Kaufland v Českých Budějovicích a budou na ni aplikovány důležité analýzy, které pomohou zjistit její strategii, dosavadní pozici na trhu a konkurenceschopnost. Výsledky analýz budou následně zhodnoceny. Budou také vyhodnoceny nejlepší strategie …more
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the main effects of internal and external environment of the retail units. For this purpose has been chosen business unit Kaufland in the Czech Budejovice and will be applied to it an important analysis that will help determine its strategy, current market position and competitiveness. Results of analyzes will then be evaluated. There will be also evaluated the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Jana Ochotná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích