Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express – Bc. Martin OLŠA
Bc. Martin OLŠA
Master's thesis
Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express
Marketing research DHL brand assessment
Abstract:
Tématem této práce je oblast přepravních služeb v České republice. Po integraci tří společností, DHL International, Deutsche Post Euro Express a Danzas, vznikla nová značka DHL. V první části této práce představuji typy marketingových výzkumů, techniky sběru dat a celkový proces marketingového výzkumu. Hlavní části této diplomové práce tvoří marketingový výzkum vnímání značky DHL a optimální komunikační …moreAbstract:
This project is oriented on the area of delivery services in the Czech Republic. After integration of three companies, DHL International, Deutsche Post Euro Express and Danzas, was born a new brand DHL. In the first step of this project I introduce the types of market research, techniques of data collection and the whole process of the research. The main parts of this project are marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 4. 5. 2015
Identifier:
615
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2005
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OLŠA, Martin. Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum značek běžecké obuvi dle druhů běžeckých akcí konaných v České republice
Jana Křížová -
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum podnětů pro buzzmarketing značky Avon
Veronika Peterková -
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
David Pařez