Bc. Martin OLŠA

Master's thesis

Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express

Marketing research DHL brand assessment
Anotácia:
Tématem této práce je oblast přepravních služeb v České republice. Po integraci tří společností, DHL International, Deutsche Post Euro Express a Danzas, vznikla nová značka DHL. V první části této práce představuji typy marketingových výzkumů, techniky sběru dat a celkový proces marketingového výzkumu. Hlavní části této diplomové práce tvoří marketingový výzkum vnímání značky DHL a optimální komunikační …viac
Abstract:
This project is oriented on the area of delivery services in the Czech Republic. After integration of three companies, DHL International, Deutsche Post Euro Express and Danzas, was born a new brand DHL. In the first step of this project I introduce the types of market research, techniques of data collection and the whole process of the research. The main parts of this project are marketing research …viac
 

Kľúčové slová

marketingový výzkum značka
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zverejniť od: 4. 5. 2015
Identifikátor: 615

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2005
  • Vedúci: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OLŠA, Martin. Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.