Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Barbora Olenočinová
Bc. Barbora Olenočinová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of marketing communication
Abstract:
The goal of the submitted thesis: „Analysis of marketing communication“ is to analyze current communication campaign of the company Siemens Healthineers. The first part of the thesis is concentrated on the definition of marketing communication, marketing planning and trends in marketing. Second chapter of the first part of the thesis focuses on communication plan, it’s parts and creative process. The …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Analýza marketingovej komunikácie vybraného podniku“ je analýza súčasnej komunikačnej kampane spoločnosti Siemens Healthineers. V teroretickej časti je postupne definovaná marketingová komunikácia, komunikačný proces a trendy v marketingovej komunikácii. V ďalšej kapitole na to nadväzuje komunikačný plán, jeho súčasti a tvorba. V praktickej časti je oboznámenie sa so spoločnosťou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v79lg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Romana Jechová -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Silné a slabé stránky retailové nabídky Sberbank CZ a.s.
Yaroslav Golub -
Analýza kladů a nedostatků bezpečnostního systému České republiky a návrhy na jeho zdokonalení
Jan Pácal -
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta