Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Barbora Olenočinová
Bc. Barbora Olenočinová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of marketing communication
Abstract:
The goal of the submitted thesis: „Analysis of marketing communication“ is to analyze current communication campaign of the company Siemens Healthineers. The first part of the thesis is concentrated on the definition of marketing communication, marketing planning and trends in marketing. Second chapter of the first part of the thesis focuses on communication plan, it’s parts and creative process. The …moreAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Analýza marketingovej komunikácie vybraného podniku“ je analýza súčasnej komunikačnej kampane spoločnosti Siemens Healthineers. V teroretickej časti je postupne definovaná marketingová komunikácia, komunikačný proces a trendy v marketingovej komunikácii. V ďalšej kapitole na to nadväzuje komunikačný plán, jeho súčasti a tvorba. V praktickej časti je oboznámenie sa so spoločnosťou …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v79lg/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2020
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Romana Jechová -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Silné a slabé stránky retailové nabídky Sberbank CZ a.s.
Yaroslav Golub -
Analýza kladů a nedostatků bezpečnostního systému České republiky a návrhy na jeho zdokonalení
Jan Pácal -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová