Modifikace kupního rozhodování spotřebitele na trhu tabulkových čokolád – Marian Mlýnek
Marian Mlýnek
Diplomová práce
Modifikace kupního rozhodování spotřebitele na trhu tabulkových čokolád
Modification of consumer's buying decision process on table chocolate market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit podobu kupního rozhodovacího procesu a navržení marketingové orientace v souladu s danými zjištěními. Práce probíhala ve dvou rovinách, kde prvně byly použity data výzkumu MML-TGI, které byly pomocí softwaru Data Analyzer analyzovány. Zde byly použity metody jako kontingenční tabulka, faktorová analýza a shluková analýza. Po vyhodnocení proběhlo vlastní šetření …víceAbstract:
Aim of this diploma thesis is to find out form of buying decision process and suggest marketing orientation according to discovered findings. The diploma thesis can be divided into two parts, where in the first part were used data from MML_TGI survey, which were analyzed with aid of Data Analyzer computer software. Contingency tables, factor analysis and cluster analysis were used here. After evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77167
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77167
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím