Marian Mlýnek

Diplomová práce

Modifikace kupního rozhodování spotřebitele na trhu tabulkových čokolád

Modification of consumer's buying decision process on table chocolate market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit podobu kupního rozhodovacího procesu a navržení marketingové orientace v souladu s danými zjištěními. Práce probíhala ve dvou rovinách, kde prvně byly použity data výzkumu MML-TGI, které byly pomocí softwaru Data Analyzer analyzovány. Zde byly použity metody jako kontingenční tabulka, faktorová analýza a shluková analýza. Po vyhodnocení proběhlo vlastní šetření …více
Abstract:
Aim of this diploma thesis is to find out form of buying decision process and suggest marketing orientation according to discovered findings. The diploma thesis can be divided into two parts, where in the first part were used data from MML_TGI survey, which were analyzed with aid of Data Analyzer computer software. Contingency tables, factor analysis and cluster analysis were used here. After evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77167