Eva Rácová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace studia Mazaná kočka

Marketing Communication of the Mazaná kočka Studio
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací studia formování postavy a zdravého životního stylu Mazaná kočka. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace studia, zejména nových forem marketingové komunikace a také popsat průběh nové kampaně, zjistit, zda splňuje stanovené cíle a má vliv na pozitivní image studia. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the Mazaná kočka Studio. Its main objective is to analyze the current state of marketing communication of the studio, especially the new forms of marketing communication and describe the process of creating a new campaign, to determine whether it meets the objectives and has a positive effect on the image of the Studio. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rácová, Eva. Marketingová komunikace studia Mazaná kočka. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe