Generace Z – zájem studentů VŠ o zaměstnanecké benefity – Barbora Alžběta Hrotková
Barbora Alžběta Hrotková
Bachelor's thesis
Generace Z – zájem studentů VŠ o zaměstnanecké benefity
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zájmem studentů vysokých škol v České republice o zaměstnanecké benefity. V teoretické části práci jsou shrnuty základní charakteristiky generace Z a krátce představeny jednotlivé zaměstnanecké benefity. V praktické části bylo ke zjištění zájmu studentů VŠ o zaměstnanecké benefity použito dotazníkové šetření, jehož výsledky byly analyzovány a prezentovány v grafech a …moreAbstract:
This bachelor thesis is about the interests of university students in the Czech Republic in employee benefits. The theoretical part of the thesis is summarizing the basic characteristics of generation Z and briefly introducing employee benefits. In the practical part, a questionnaire was used to determine the interests of university students in employee benefits. The outcomes were analysed and presented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/b9rl3w/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HROTKOVÁ, Barbora Alžběta. \textit{Generace Z – zájem studentů VŠ o zaměstnanecké benefity}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/b9rl3w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Optimalizace procesu onboardingu zaměstnanců z Generace Z
Hoang Linh Nguyen -
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
Veronika Miklášová -
Komparace požadavků generace X a generace Z na pracovní místa
Aneta Chalupová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Komparace sociálních dovedností s ohledem na využívání sociálních sítí u generace X a generace Z
Šárka PECHOUŠOVÁ -
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník -
Vinylová subkultura a její specifický způsob konzumace hudby v konfrontaci s charakteristikami generace Z
Anežka GAVENDOVÁ -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková