Obchodní strategie na zahraničním trhu s využitím franchisingu – Jiřina Ličková
Jiřina Ličková
Diplomová práce
Obchodní strategie na zahraničním trhu s využitím franchisingu
Business strategy on a selected foreign market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na otázku, zda je franšízing vhodnou obchodní strategií pro expanzi pivních barů a restaurací na španělský trh. V teoretické části jsou popsány základní koncepty franšízingu a mezinárodního marketingu, přičemž hlavní důraz je kladen na analýzu vnějšího prostředí prostřednictvím PESTEL analýzy a Porterova modelu pěti sil. Praktická část zahrnuje případovou studii expanze …víceAbstract:
This thesis focuses on the question of whether franchising is a suitable business strategy for the expansion of beer bars and restaurants into the Spanish market. The theoretical part describes the basic concepts of franchising and international marketing, with a particular emphasis on analyzing the external environment through PESTEL analysis and Porter’s Five Forces model. The practical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94869
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Alexej Sato
- Oponent: Petr Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94869
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Franchising jako cesta k samostatnému podnikání
Michaela Skřivánková