Jiřina Ličková

Diplomová práce

Obchodní strategie na zahraničním trhu s využitím franchisingu

Business strategy on a selected foreign market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na otázku, zda je franšízing vhodnou obchodní strategií pro expanzi pivních barů a restaurací na španělský trh. V teoretické části jsou popsány základní koncepty franšízingu a mezinárodního marketingu, přičemž hlavní důraz je kladen na analýzu vnějšího prostředí prostřednictvím PESTEL analýzy a Porterova modelu pěti sil. Praktická část zahrnuje případovou studii expanze …více
Abstract:
This thesis focuses on the question of whether franchising is a suitable business strategy for the expansion of beer bars and restaurants into the Spanish market. The theoretical part describes the basic concepts of franchising and international marketing, with a particular emphasis on analyzing the external environment through PESTEL analysis and Porter’s Five Forces model. The practical part includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Alexej Sato
  • Oponent: Petr Procházka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94869

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod