Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích – Yulia Zinchenko
Yulia Zinchenko
Bakalářská práce
Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích
Strategic brand management in social networks
Anotace:
V rámci předkládané bakalářské práce jsem se pokusila popsat možnosti strategického řízení a podpory značky v sociálních sítích. V teoretické časti práce jsou popsány psychologické aspekty popularity sociálních sítí a jsou zde uvedeny výzkumy několika společností ohledně psychologického portrétu potenciálního uživatele sociálních sítí, což by mohlo sloužit firmám k pochopení, kdo je jejich cílovou …víceAbstract:
In my bachelor thesis I tried to describe the possibility of the brand support and strategic management in social networks. The theoretical part describes the psychological aspects of the popularity of social networking and includes several studies describing the psychological portrait of the potential users of social networks, which could help companies to understand who belongs to their target group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29285
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Martina Chládová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29285
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy v politické kampani
Sebastian Kemel -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Marina Krátká -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam