Yulia Zinchenko

Bakalářská práce

Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích

Strategic brand management in social networks
Anotace:
V rámci předkládané bakalářské práce jsem se pokusila popsat možnosti strategického řízení a podpory značky v sociálních sítích. V teoretické časti práce jsou popsány psychologické aspekty popularity sociálních sítí a jsou zde uvedeny výzkumy několika společností ohledně psychologického portrétu potenciálního uživatele sociálních sítí, což by mohlo sloužit firmám k pochopení, kdo je jejich cílovou …více
Abstract:
In my bachelor thesis I tried to describe the possibility of the brand support and strategic management in social networks. The theoretical part describes the psychological aspects of the popularity of social networking and includes several studies describing the psychological portrait of the potential users of social networks, which could help companies to understand who belongs to their target group …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
  • Vedoucí: Eva Kašparová
  • Oponent: Martina Chládová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29285

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management