Yulia Zinchenko

Bachelor's thesis

Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích

Strategic brand management in social networks
Abstract:
V rámci předkládané bakalářské práce jsem se pokusila popsat možnosti strategického řízení a podpory značky v sociálních sítích. V teoretické časti práce jsou popsány psychologické aspekty popularity sociálních sítí a jsou zde uvedeny výzkumy několika společností ohledně psychologického portrétu potenciálního uživatele sociálních sítí, což by mohlo sloužit firmám k pochopení, kdo je jejich cílovou …more
Abstract:
In my bachelor thesis I tried to describe the possibility of the brand support and strategic management in social networks. The theoretical part describes the psychological aspects of the popularity of social networking and includes several studies describing the psychological portrait of the potential users of social networks, which could help companies to understand who belongs to their target group …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2012
  • Supervisor: Eva Kašparová
  • Reader: Martina Chládová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29285

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management