Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích – Yulia Zinchenko
Yulia Zinchenko
Bachelor's thesis
Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích
Strategic brand management in social networks
Abstract:
V rámci předkládané bakalářské práce jsem se pokusila popsat možnosti strategického řízení a podpory značky v sociálních sítích. V teoretické časti práce jsou popsány psychologické aspekty popularity sociálních sítí a jsou zde uvedeny výzkumy několika společností ohledně psychologického portrétu potenciálního uživatele sociálních sítí, což by mohlo sloužit firmám k pochopení, kdo je jejich cílovou …moreAbstract:
In my bachelor thesis I tried to describe the possibility of the brand support and strategic management in social networks. The theoretical part describes the psychological aspects of the popularity of social networking and includes several studies describing the psychological portrait of the potential users of social networks, which could help companies to understand who belongs to their target group …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29285
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2012
- Supervisor: Eva Kašparová
- Reader: Martina Chládová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29285
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy v politické kampani
Sebastian Kemel -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Marina Krátká -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam