Výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra MediFitness – Radek Cerny
Radek Cerny
Bachelor's thesis
Výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra MediFitness
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou úroveň spokojenosti zákazníků sportovního centra MediFitness ve Znojmě, na základě vyhodnocení empirických dat získaných z vlastního marketingového výzkumu vymezit problematické oblasti a následně navrhnout managementu uvedeného podniku vhodná doporučení, která by vedla ke zlepšení spokojenosti zákazníků s nabízenými službami.Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the current level of a customers' satisfaction if the fitness centre Medifitness in Znojmo, then to evaluate the empirical data obtained from own market research and to define any problem areas. Finally, the thesis will suggest appropriate management recommendations, which would improve the customers' satisfaction with the offered services. Finally, the thesis will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
http://theses.cz/id/ba6i9r/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CERNY, Radek. \textit{Výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra MediFitness}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Available from: https://theses.cz/id/ba6i9r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights