Sportovec jako podpora marketingu na sociálních sítích – Bc. Hana Volfová
Bc. Hana Volfová
Master's thesis
Sportovec jako podpora marketingu na sociálních sítích
Athlete as a marketing support on social networks
Abstract:
Diplomová práce na téma “Sportovec jako podpora marketingu na sociálních sítích“ se věnuje především sociálním sítím a jejich využitím pro podporu marketingu organizace. Cílem práce je zhodnocení toho, zda propagační aktivity společnosti Samsung skrz sportovní influencery napomáhají ke zvýšení povědomí o značce a produktu u veřejnosti. Výsledku je dosaženo pomocí dotazníkového šetření u veřejnosti …moreAbstract:
The diploma thesis “Athlete as a marketing support on social networks“ talks about social media and their use for marketing support in specific company. The result of the thesis is basic information about social media and their use for promotion of the Samsung company in the Czech Republic throw the sports influencers who help brand to promote products. A part of the thesis is about sports customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ynbhu/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Marketing v běžeckém lyžování
Barbora Havlíčková -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva